Klachtenafhandeling

Mocht u een klacht hebben over een geleverd koffieproduct of over onze dienstverlening dan lossen wij dit graag voor u op. Klachten worden op de volgende manier in behandeling genomen:

– Mail uw klacht onder vermelding van uw naam en ordernummer naar info@bonnebella.nl

– Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en proberen een gepaste oplossing te vinden

– Binnen 48 uur ontvangt u van Bonnebella een reactie en wordt een eventuele oplossing geboden

– Klachten worden gebruikt om dezelfde situaties in de toekomst te voorkomen

Mocht het toch voorkomen dat u niet tevreden bent over de oplossing van de afhandeling, dan is er de mogelijkheid om een onafhankelijke partij, namelijk Webshop Keurmerk naar de klacht te laten kijken. Onze webshop is bij dit keurmerk aangesloten en wij hanteren dan ook de voorgeschreven algemene voorwaarden.

U kunt een klacht aanmelden bij ons team via:

Bonnebella

Mail: info@bonnebella.nl